Livet

Nu är det längesen jag skrev. Det börjar närma sig maj och nu i början av veckan hade vi denna vinters förhoppningsvis sista snöoväder. Snöade sinnessjukt mycket, nästan ett dygn höll det på utan uppehåll. Nu har det börjat smälta bort och hoppas inte det kommer nått mer nu förrän tidigast december..

En fin och solig dag en bit in i april kom äntligen vår lilla H till världen <3 Är så tacksam över livet och allt jag har. Att jag numera har tre fina barn är något jag aldrig hade trott för 10 år sedan. Då förväntade jag mig att livet skulle braka ihop vilken dag som helst och jag såg inget direkt hopp om framtiden. Jag har ju alltid velat ha en familj, har vetat ända sen jag själv var ett barn att jag ska ha minst två barn och jag har alltid drömt om det där familjelivet med mamma, pappa, barn, fredagsmys, rutiner...och nu har jag allt det! Vissa vill leva som singlar tills dom är 40 år och leva livet och göra vad dom vill. Jag har aldrig sett någon sån framtid och förstår mig ärligt talat inte på dom som väljer att leva så. För mig har målet varit familj och barn och det målet är uppfyllt. När H kom blev livet komplett <3

M och O kan reta ihjäl mig och vissa dagar är det inte långt ifrån att jag sliter av mitt hår men oj så jag älskar dem och deras lillebror. Mina fina barn, min mening med livet!